癒しのひととき〜A time of healing

アクセスカウンタ

zoom RSS 富士登山の連絡 A report of the Fuji mountain climbing

<<   作成日時 : 2011/09/21 08:46   >>

ブログ気持玉 0 / トラックバック 0 / コメント 0

出入りの業者さんも富士山好きらしく,
この連休で登ってきましたと
わざわざ薬局までご報告に見えました。

お鉢めぐりでは風も相当に強く,快晴だったせいか日焼けしておられました。
満足そうな表情でした。
火口ツアーなるものを紹介してくださいましたので,見てみました。

http://blogs.yahoo.co.jp/fujisann2010/trackback/648104/26214105

9月になれば火口に入れるそうですが,
富士山の芯の真上だけに噴火したら怖いですね。

勇気が要ります。


A supplier coming to my workplace seems to like Mt. Fuji like me. I came expressly to my workplace and reported that he climbed Mt. Fuji in these consecutive holidays.

The wind has been strongly considerably clear by the visiting crater wall of Mt. Fuji of the top, too, and it was tanned.
It was the expression that seemed to be satisfactory.
Because I introduced the thing named the crater tour, I looked.

http://blogs.yahoo.co.jp/fujisann2010/trackback/648104/26214105

If it is September, I seem to pour it into the crater, but am fierce if I erupt only in right above core of Mt. Fuji.

It needs courage.

テーマ

関連テーマ 一覧


月別リンク

ブログ気持玉

クリックして気持ちを伝えよう!
ログインしてクリックすれば、自分のブログへのリンクが付きます。
→ログインへ

トラックバック(0件)

タイトル (本文) ブログ名/日時

トラックバック用URL help


自分のブログにトラックバック記事作成(会員用) help

タイトル
本 文

コメント(0件)

内 容 ニックネーム/日時

コメントする help

ニックネーム
本 文
〜私の思い出の地〜
  • 富士山2012(写真)
  • 2013の庭
  • 一度行って欲しい宿!アットホームおおほり
  • ラフティング!水上:フォレスト&ウォーター
  • 富士登山の連絡 A report of the Fuji mountain climbing 癒しのひととき〜A time of healing/BIGLOBEウェブリブログ
    文字サイズ:       閉じる